Hírek
Az Országgyűlés plenáris ülése

Budapest, 2013. december 4. Klinghammer István, az Emberi Erőforrások Minisztériuma felsőoktatásért felelős államtitkára napirend előtt felszólal az Országgyűlés plenáris ülésén 2013. december 4-én. Olvasd Tovább

Lődi Tamás, a WBO második magyar Európa-bajnoka

Békéscsaba, 2013. december 4. Lődi Tamás cirkálósúlyú bokszoló Békéscsabán 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Kézről kézre című színdarab bemutatója Miskolcon

Miskolc, 2013. december 4. Zayzon Zsolt (b) Hubertin, Kocsis Pál (k) Emile Renaux és Ullmann Mónika (j) Francine szerepében Georges Feydeau Kézről kézre című bohózatának próbáján a Miskolci Nemzeti Színházban 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Johanna a máglyán című oratórium a Nemzeti Színházban

Budapest, 2013. november 27. Tompos Kátya (b, fent) Szent Johanna szerepében Paul Claudel - Arthur Honegger Johanna a máglyán című oratóriumának próbáján a budapesti Nemzeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A Cabaret című musical Szolnokon

Szolnok, 2013. november 27. Horváth Gábor (b) Schultz, Kertész Marcella (k) Sally és Gombos Judit (j) Schneider szerepében John Kander- Fred Ebb - Joe Masteroff Cabaret című musicaljének próbáján a szolnoki Szigligeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

Online marketing stratégia: hogyan növelheted a bevételeidet digitális eszközökkel?

Az online marketing stratégia meghatározása kulcsfontosságú minden vállalkozás életében, ha sikeresen szeretne érvényesülni a digitális térben. Egy jól kidolgozott stratégia nemcsak a márkaismertséged növelését segíti, de az ügyfélszerzés hatékonyságának javításához is hozzájárul.

A marketingtanácsadó által kidolgozott online marketing stratégia növeli a bevételeidet és a márkaismertséget. Egy átfogó online marketing stratégia kialakítása rendkívül fontos, hiszen segít abban, hogy a vállalkozásod célzottan, mérhető eredményekkel tudja elérni a potenciális ügyfeleket. Most pedig beszéljünk kicsit a legfontosabb előnyökről! Elsőként a fokozott láthatóságról. A jól kidolgozott stratégia segít abban, hogy a márkád a megfelelő csatornákon keresztül elérje a célcsoportját.

Továbbá az is igaz, hogy az optimalizált kampányok révén növelhető a minőségi érdeklődők (leadek) száma. Ezen kívül, a megfelelő online marketing eszközök alkalmazásával csökkenthetőek a reklámköltségek és növelhető a megtérülés. Amiért pedig roppant fontos a marketing stratégia, az az adatvezérelt döntéshozatal. A digitális marketing ugyanis remek lehetőséget biztosít a kampányok teljesítményének folyamatos nyomon követésére és optimalizálására.

Melyek az online marketing stratégia alapjai?

Egy sikeres online marketing stratégia kidolgozásához több tényezőt is figyelembe kell venni. Ezt jól tudják a Dog&Pony szakemberei is. Nagyon fontos, mint minden marketingnél, az online közönség meghatározása. Az, hogy valójában kit szeretnél elérni, kinek szánod a termékeidet és szolgáltatásaidat. Ismerd meg, hogy kik a potenciális vásárlóid, milyen problémákkal küzdenek, hogyan tudod őket hatékonyan megszólítani!

A vállalkozásodnak legmegfelelőbb marketingcsatornák (SEO, PPC, közösségi média, e-mail marketing stb.) kiválasztása elengedhetetlen a sikerhez. A minőségi és releváns tartalmak készítése is a siker részét képezi, hiszen ezek azok, amik informálnak, szórakoztatnak és meggyőznek. A mérés és az optimalizálás is elengedhetetlen részét képezi az online stratégiának. Idetartozik a marketingkampányok eredményeinek folyamatos nyomon követése és az adatok alapján történő finomhangolás.

Miért érdemes szakértőhöz fordulnod és tanácsot kérned?

Az online marketing folyamatosan változó terület, ahol a trendek és algoritmusok gyorsan fejlődnek. Egy tapasztalt online marketing tanácsadó segíthet abban, hogy a vállalkozásod hatékony stratégiát alakítson ki és elkerülje a gyakori hibákat. Ráadásul, ha teljesen laikusnak számítasz a témában, akkor nagyon jó, hogy van kihez fordulnod, van kitől tanácsod kérned a termékeid hirdetésével kapcsolatban.

A tanácsadás legfőbb előnyei közé tartozik a stratégiai útmutatás, ami segít meghatározni a vállalkozásod céljainak leginkább megfelelő marketing irányt. További előnye még a tanácsadásnak, a legújabb trendek alkalmazása. Ugyanis a tapasztalt tanácsadók naprakész információkkal rendelkeznek a legújabb digitális marketing trendekről. Összességében elmondhatjuk, hogy a szakértői tanácsok révén, optimalizálhatod a költségeket és növelheted a megtérülést!