Hírek
Az Országgyűlés plenáris ülése

Budapest, 2013. december 4. Klinghammer István, az Emberi Erőforrások Minisztériuma felsőoktatásért felelős államtitkára napirend előtt felszólal az Országgyűlés plenáris ülésén 2013. december 4-én. Olvasd Tovább

Lődi Tamás, a WBO második magyar Európa-bajnoka

Békéscsaba, 2013. december 4. Lődi Tamás cirkálósúlyú bokszoló Békéscsabán 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Kézről kézre című színdarab bemutatója Miskolcon

Miskolc, 2013. december 4. Zayzon Zsolt (b) Hubertin, Kocsis Pál (k) Emile Renaux és Ullmann Mónika (j) Francine szerepében Georges Feydeau Kézről kézre című bohózatának próbáján a Miskolci Nemzeti Színházban 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Johanna a máglyán című oratórium a Nemzeti Színházban

Budapest, 2013. november 27. Tompos Kátya (b, fent) Szent Johanna szerepében Paul Claudel - Arthur Honegger Johanna a máglyán című oratóriumának próbáján a budapesti Nemzeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A Cabaret című musical Szolnokon

Szolnok, 2013. november 27. Horváth Gábor (b) Schultz, Kertész Marcella (k) Sally és Gombos Judit (j) Schneider szerepében John Kander- Fred Ebb - Joe Masteroff Cabaret című musicaljének próbáján a szolnoki Szigligeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A kiváló céges ajándék ismérvei

Céges ajándék

A szóróanyag minősége nagyban rányomhatja a bélyegét a vállalatunkra. Amennyiben egy céges ajándék segítségével szeretnénk mély benyomást kelteni a megajándékozott személyben, akkor mindenképp fordítsunk egy kis időt a partnerünk megismerésére. Egy céges ajándék olyan nem várt reakciókat indíthat el, amelyekre egyáltalán nem is számítottunk.

Elegendő csak annyi a tökéletes szóróajándék megalkotásához, hogy kreatívak és egyediek legyünk. Mindenképp fontos, hogy olyan logóval rendelkezzen a vállalatunk, hogy megismerjék és mély nyomott hagyjon a vásárlókban, így mindig tudják, hogy melyik vállalatról van szó, ha meglátják. Egy olyan céges ajándékot kell készítenünk, ami kézről-kézre jár.

Annak ellenére, hogy egy bögre használati cikknek számít, de ha már sok van belőle, akkor ugyanaz lesz a sorsa, mint a többi haszontalan terméknek. A kreativitás mellett nagyon fontos, hogy ismerjük a közönségünket, akiknek szánjuk az ajándékokat. Amennyiben a vállalata szán egy kis időt a célközönségének a megismerésére, akkor kirobbanó sikereket érhet el.