Hírek
Az Országgyűlés plenáris ülése

Budapest, 2013. december 4. Klinghammer István, az Emberi Erőforrások Minisztériuma felsőoktatásért felelős államtitkára napirend előtt felszólal az Országgyűlés plenáris ülésén 2013. december 4-én. Olvasd Tovább

Lődi Tamás, a WBO második magyar Európa-bajnoka

Békéscsaba, 2013. december 4. Lődi Tamás cirkálósúlyú bokszoló Békéscsabán 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Kézről kézre című színdarab bemutatója Miskolcon

Miskolc, 2013. december 4. Zayzon Zsolt (b) Hubertin, Kocsis Pál (k) Emile Renaux és Ullmann Mónika (j) Francine szerepében Georges Feydeau Kézről kézre című bohózatának próbáján a Miskolci Nemzeti Színházban 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Johanna a máglyán című oratórium a Nemzeti Színházban

Budapest, 2013. november 27. Tompos Kátya (b, fent) Szent Johanna szerepében Paul Claudel - Arthur Honegger Johanna a máglyán című oratóriumának próbáján a budapesti Nemzeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A Cabaret című musical Szolnokon

Szolnok, 2013. november 27. Horváth Gábor (b) Schultz, Kertész Marcella (k) Sally és Gombos Judit (j) Schneider szerepében John Kander- Fred Ebb - Joe Masteroff Cabaret című musicaljének próbáján a szolnoki Szigligeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

Cégek megfelelő és korszerű reklámozása

Keresőmarketing

Keresőmarketing

A Neuweb csapata sok éves múlttal és megannyi tapasztalattal rendelkezik a keresőmarketing és keresőoptimalizálás területén. Mióta az internet meghódította a világot, és ami csak fontos, az megtalálható rajta, azóta a versenyképes és motivált vállalatok mind megtalálhatóak az internet birodalmában. Ezen okok miatt olyan keresőmarketing technikára és stratégiára van szüksége a nagyra törő cégeknek, ami előnyt részesítve számukra, a keresők első oldalára, és azon is az első vállalatok között szerepelnek majd. Ez pedig a keresőoptimalizálás, mely segítségével állandóan az érdeklődők középpontjában lehet az adott vállalat. A keresőmarketing és azon belül a keresőoptimalizálás célja, hogy az adott cég vagy vállalat honlapjának vagy webáruházának látogatottsága a lehető legnagyobb legyen, és a potenciális vásárlók is a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb módon rátaláljanak a cég oldalára. Ez pedig úgy következik be, hogy keresőmarketing stratégia alapján használt keresőoptimalizálás beváltja a hozzá fűzött reményeket és a kereső elejére kerül a vállalat honlapja. Éppen ezt a módszert követve jutattuk az elsők közé megannyi vállalatot, akik mára hűséges ügyfeleink közé tartoznak. Megrendelőink között szerepelnek kis, közép és nagy vállalatok is, akik profilja olyan színes, mint egy tavaszi mező képe. De nagy konkurencia ellenére is sikerült őket az élmezőnybe sorolni, így biztosítva számukra a folyamatos megbízásokat és jövedelemgyarapodást.