Hírek
Az Országgyűlés plenáris ülése

Budapest, 2013. december 4. Klinghammer István, az Emberi Erőforrások Minisztériuma felsőoktatásért felelős államtitkára napirend előtt felszólal az Országgyűlés plenáris ülésén 2013. december 4-én. Olvasd Tovább

Lődi Tamás, a WBO második magyar Európa-bajnoka

Békéscsaba, 2013. december 4. Lődi Tamás cirkálósúlyú bokszoló Békéscsabán 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Kézről kézre című színdarab bemutatója Miskolcon

Miskolc, 2013. december 4. Zayzon Zsolt (b) Hubertin, Kocsis Pál (k) Emile Renaux és Ullmann Mónika (j) Francine szerepében Georges Feydeau Kézről kézre című bohózatának próbáján a Miskolci Nemzeti Színházban 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Johanna a máglyán című oratórium a Nemzeti Színházban

Budapest, 2013. november 27. Tompos Kátya (b, fent) Szent Johanna szerepében Paul Claudel - Arthur Honegger Johanna a máglyán című oratóriumának próbáján a budapesti Nemzeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A Cabaret című musical Szolnokon

Szolnok, 2013. november 27. Horváth Gábor (b) Schultz, Kertész Marcella (k) Sally és Gombos Judit (j) Schneider szerepében John Kander- Fred Ebb - Joe Masteroff Cabaret című musicaljének próbáján a szolnoki Szigligeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A szórólap tervezés sem lehetetlen a cégnél

social-media-464051_640

Szórólap tervezés

Nem szabad lebecsülnünk a nyomtatott médiumok szerepét sem a reklámozásnál, azonban igényes anyagokhoz van arra szükség, hogy az emberek felfigyeljenek egy dologra. A szórólap tervezés lehetővé teszi azt, hogy igazán szép legyen a reklámozás végeredménye. Manapság nagyon sokan keresik ezt a szolgáltatást, mert tisztában vannak azzal, hogy nagy forgalomnövekedést lehet elérni a segítségével. A szórólap tervezés segítségével megszólítható az utca embere is. Sokkal közvetlenebb a reklámozás hatása, mintha valaki például az interneten olvasna a termékről és a szolgáltatásról. A szórólapot az üzlet környékén is lehet teríteni, tehát olyan emberek szólíthatóak meg vele, akik valószínűleg nap mint nap azon az útvonalon haladnak keresztül, s emiatt nagyobb az esély arra, hogy betérnek a reklámozott helyre. A szórólap tervezés során arra is ügyelnek, hogy minőségi legyen a szöveg és a kinézet is. Egy sima, fehér alapon fekete szöveges lapra már egyáltalán nem biztos, hogy felfigyelnek az emberek. Eredeti, profi megoldások kellenek, amelyek azonnal „megkapják” az ember szemét és érdeklődést ébresztenek a potenciális ügyfelekben. A Primahonlap csapata szerencsére igazán szakavatott ebben a kérdésben, hiszen a munkatársak tisztában vannak azzal, hogy milyen módszereket érdemes bevetni a szórólapok műfajában a minél nagyobb eredmény érdekében. Olyan esetek is előfordulnak azonban, amikor a Primahonlap embereinek nem egy konkrét üzletet, hanem honlapokat kell reklámozniuk. Szerencsére az internetes áruház által képviselt lehetőség is nagyon népszerű az emberek körében, egyre többen akarnak innen vásárolni, mert nagyon kényelmes. Azonban a vállalkozók is egyre nagyobb számban kezdik felfedezni az internetes webáruház által nyújtott előnyöket, ezért egyre nagyobb a konkurencia is. A Primahonlap csapata azonban nem esik kétségbe emiatt, mivel vannak olyan módszerek, amiknek a segítségével lehet növelni a látogatók számát a honlapon. Ha valaki tehát profikra bízza az internetes áruház elkészítését, akkor számíthat arra, hogy remek lesz a honlap kinézete, valamint egyszerű lesz az eligazodás a menüpontok között. A tartalmakra sem lehet majd panasz, ugyanis világosan le lesz írva minden információ az érdeklődők és a vásárlók részére. Sokan azonban ezen előnyök ellenére sem akarnak áldozni az internetes áruház kialakítására, mert azt gondolják, hogy maguk is el tudják végezni a munkálatokat. Sajnos az idő azonban általában nem igazolja ezt, mert az internetes áruház elkészítése a legtöbb esetben egyáltalán nem könnyű, vagy ha esetleg sikerül is, akkor sem lesz túl esztétikus a végeredmény.