A borítékok logózása nyomda által
Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a különféle cégek önmaguk reklámozására. Ennek különböző marketingfogásait ismerjük. Egy ilyen marketingfogás a nyomda által készített, a cég logójával ellátott borítékok alkalmazása. Az így egyedivé tett borítékok a cég logóját közismertebbé, értékesebbé teszik. Egy bizonyos cég logója annál értékesebb, minél több ember, cég a logó látván azonosítani tudja, hogy melyik vállalatról is van szó valójában. A lógó készítés egyszerű, de szigorú szabályok alapján történik.
A jó logó nem tartalmaz sok szöveget és olyan grafikai elemeket (esetenként színeket) tartalmazhat, ami utal a cég munkaterületeire. A logó készítés utolsó fázisa a nyomda általi jóváhagyás, ezután nyomtathatják plakátokra, cégautókra, különböző űrlapokra, dokumentumokra. Az üzleti levelezés, még a napjainkban inkább elektronikus úton való levelezés mellett sem vált elavulttá, ezért is fontos, hogy miként néz ki az a bizonyos boríték, amit az ügyfelek a kezükbe vesznek. A borítékon látva a logót, egyből tudják majd, hogy milyen céggel van dolguk.